loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری گرداب,    کد آهنگ پیشواز گرداب خواجه امیری,    کد پیشواز گرداب خواجه امیری,    کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1687 سه شنبه 03 مهر 1397


,   
,    کد آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری گرداب
,    کد آهنگ پیشواز گرداب خواجه امیری
,    کد پیشواز گرداب خواجه امیری
,    کد آوای انتظار گرداب احسان خواجه امیری
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری جدید
,    کد پیشواز همراه اول گرداب احسان خواجه امیری
,    کد پیشواز سریال آنام
,    کد پیشواز سریال انام
,    پیشواز همراه اول گرداب خواجه امیری

کد آهنگ پیشواز “گرداب ” اثری از “احسان خواجه امیری”

رده:پاپ (تیتراژ سریال آنام) ، عرضه کننده: بییپ

کد آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری گرداب

برای دریافت کد آهنگ پیشواز به ادامه مطلب بروید . . .

 

کد بزودی درج می شود ….

متن آهنگ گرداب احسان خواجه امیری:

♪♪♫♫♪♪♯

تو آمده ای جان به لب من برسانی ♪
من پای تو یک عمر بمانم تو نمانی ♪
من عشق به تو دادمو عمری تو به من درد ♪
این عشق چرا این همه بی رحمترت کرد ♪
من خوب شدم عشق تو پروانگی ام بود ♪
این خوب شدن هدیه دیوانگی ام بود ♪
از آن نفسی که به دلم عشق تو‌ کم شد ♪
چرخیدن من دور تو گرداب خودم شد ♪
با اینکه همه عمر مرا کشت خیالت ♪
هر آنچه گرفتی ز منو عشق حلالت ♪

تو دور ترین ساحل قلب منه بی دل ♪
من غربت پارو زدن کشتی در گل ♪
از داغ بزرگی که نگاهت به دلم دوخت ♪
یک شهر به حال منه دیوانه دلش سوخت ♪
یک شهر به حال منه دیوانه دلش سوخت ♪
از آن نفسی که به دلم عشق تو‌ کم شد ♪
چرخیدن من دور تو گرداب خودم شد ♪
با اینکه همه عمر مرا کشت خیالت ♪
هر آنچه گرفتی ز منو عشق حلالت ♪

 

http://mtn-music.org

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری گرداب کد آهنگ پیشواز گرداب خواجه امیری کد پیشواز گرداب خواجه امیری کد آوای انتظار گرداب احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری جدید کد پیشواز همراه اول گرداب احسان خواجه امیری کد پیشواز سریال آنام کد پیشواز سریال انام پیشواز همراه اول گرداب خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو