loading...

پیشواز من

دوستت دارم تو گندم زار باران برده ای دوستت دارم مرا دست کسی نسپرده ای دوستت دارم شبیه خوابِ بعد از خستگی دوستت دارم شبیه لحظه ی وابستگی تکست آهنگ دوستت دارم فریدون آسرایی یاد من باش ای دلیله خاطراته

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 سه شنبه 26 فروردین 1399

دوستت دارم تو گندم زار باران برده ای دوستت دارم مرا دست کسی نسپرده ای
دوستت دارم شبیه خوابِ بعد از خستگی دوستت دارم شبیه لحظه ی وابستگی

تکست آهنگ دوستت دارم فریدون آسرایی

یاد من باش ای دلیله خاطراته خوبه من یاد من باش ای پریشان موی شهر آشوب من
باز کن آن چشمهای روشنت را رو به من یاد من باش عطر باران خورده ی محبوبه من

ای صدای کفشهای پشته در , فکر توام در میان روزهای بی خبر فکر توام
قبلو بعد از روز دلگیر سفر فکر توام هر چه راهت دورتر من بیشتر فکر توام دوستت دارم

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی دوستت دارم

55472   دوستت دارم 2        فریدون آسرایی

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی دوستت دارم

55470   دوستت دارم 1        فریدون آسرایی

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی دوستت دارم

73809   دوستت دارم    فریدون آسرایی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی دوستت دارم کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی کد پیشواز فریدون آسرایی دوستت دارم کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی دوستت دارم برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی دوستت دارم همراه اول کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی دوستت دارم رایتل کد آهنگ پیشواز رایتل فریدون آسرایی دوستت دارم کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی دوستت دارم ایرانسل کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی دوستت دارم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریدون آسرایی دوستت دارم کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی دوستت دارم کد آوای انتظار فریدون آسرایی دوستت دارم کد آهنگ پیشواز همراه اول کد پیشواز همراه اول کد آوای انتظار فریدون آسرایی دوستت دارم پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو