loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول بعد رفتنت شایان اشراقیKod avaye entezar hamrah aval Shayan Eshraghi Bade Raftanetکد آوای انتظار همراه اول بعد رفتنت شایان اشراقیترانه و شعر آهنگ بعد رفتنت شایان اشراقیواسه مون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 سه شنبه 25 شهریور 1399



کد آوای انتظار همراه اول بعد رفتنت شایان اشراقی

Kod avaye entezar hamrah aval Shayan Eshraghi Bade Raftanet

کد آوای انتظار همراه اول بعد رفتنت شایان اشراقی

ترانه و شعر آهنگ بعد رفتنت شایان اشراقی

واسه موندنت التماس کردم
یکم دیگه باش مگه چی میشه

مگه چی میشه از اینجا بری
واست کم بودم یعنی یادت نی

بعد رفتنت وقتی رفت خنده از لبت
میفهمی خاطراتِ خوبت همه از منه

بعد رفتنت وقتی رفت خنده از لبت
میفهمی خاطراتِ خوبت همه از منه

تکست آهنگ بعد رفتنت شایان اشراقی

بدیات ردخور نداره تو بردی من مُردم آره
الکی باشی یا رد شی عزیزم هر دوش فراره

نه میگم بهت سرده بی تو
نه حذف کردم بچگیتو

مگه از این بدترم هست
تو رفتی من رفتم از دست

بعد رفتنت وقتی رفت خنده از لبت
میفهمی خاطراتِ خوبت همه از منه

بعد رفتنت وقتی رفت خنده از لبت
میفهمی خاطراتِ خوبت همه از منه




+++++++++++
کد **** **** بزودی












اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو