loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل روح الله بهمنی حرم حرم کد آهنگ پیشواز ایرانسل ” حرم حرم ” اثری از ” روح الله بهمنی ”  دسته: مذهبی    عرضه کننده: کارینا پخش آنلاین آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 جمعه 11 مهر 1399

کد آهنگ پیشواز ایرانسل روح الله بهمنی حرم حرم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ” حرم حرم ” اثری از ” روح الله بهمنی ”

 دسته: مذهبی    عرضه کننده: کارینا

پخش آنلاین آهنگ «حرم حرم » روح الله بهمنی + متن آهنگ

حرم.. حرم .. نمیره فکرش از سرم
می خوام برم منم با پدر و مادرم
خرابم نکن….. جوابم نکن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل روح الله بهمنی حرم حرم

ماهانه ۵۰۰تومان    

کد آهنگ پیشواز ماهانه: ۷۷۱۳۶۸۰

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵


متن آهنگ روح الله بهمنی حرم حرم

اسمتو نگیر از صدای من

من برای تو تو برای من
توی قلب من کربلای تو

توی دست تو کربلای من
من محاله بی تو باشم

لحظه ای ازت جدا شم
چقدر خدا کریمه که

حسین توزند گیمه
کاری با کسی ندارم

با تو خوبه روزگارم
ای آقا!!!!!!!!
حرم ،حرم ، نمیره فکرش از سرم
می خوام برم، منم با پدر و مادرم
خرابم نکن…. جوابم نکن
با یه یا حسین به تو میرسم
عاشقت شدم به خدا قسم
تو زیاد داری مثل من ولی

من بدون تو خیلی بی کسم
التماسمو نگاه کن
به شبی منو صدا کن
همه زندگیم برا تو
ولی عشق کربلاتو
از دلم نگیری آقا
قسمت میدم به سقا
ای آقا!!!!!!
آقا فقط می مونی تو برام
بذار بیام آخه دیوونه ی کربلام
می خوامت تو رو نگو که برو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو