loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماه منی علیرضا روزگارkod pishvaz irancell & Lyrics Music Alireza Roozegar Mahe Maniکد آهنگ پیشواز ایرانسل ماه منی علیرضا روزگارمتن آهنگ ماه منی علیرضا روزگاریه شب به صورتت ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 39 یکشنبه 14 دی 1399


کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماه منی علیرضا روزگار

kod pishvaz irancell & Lyrics Music Alireza Roozegar Mahe Mani

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماه منی علیرضا روزگار

متن آهنگ ماه منی علیرضا روزگار

یه شب به صورتت نگاه کردم و دیدم
روی تو موی تو اون خم ابروی تو برده حواسم

یه شب به صورتت نگاه کردم و دیدم
خال تو چال تو پیشونی ماه تو همینو میخواستم

ماه منی و مال من اینجوری صدام کن عشقم منو نگاه کن عشقم
چشماتو به چشمام بزن هی زل منو دیوونه ی این حال و هوا کن عشقم

ماه منی و مال من اینجوری صدام کن عشقم منو نگاه کن جونم
چشماتو به چشمام بزن هی زل منو دیوونه ی این حال و هوا کن عشقم

تکست و دانلود آهنگ ماه منی علیرضا روزگار

من دیگه سر به هوام ماه تویی دیگه نمیخوام هیچ کسیو به غیر تو
حتی اگه تو اشتبام تو اشتباه قلبمی بی تو یه دنیارو نمیخوام

من دیگه سر به هوام ماه تویی دیگه نمیخوام هیچ کسیو به غیر تو
حتی اگه تو اشتبام تو اشتباه خودمی مگه میشه تورو نخوام

ماه منی و مال من اینجوری صدام کن عشقم منو نگاه کن عشقم
چشماتو به چشمام بزن هی زل منو دیوونه ی این حال و هوا کن عشقم

ماه منی و مال من اینجوری صدام کن عشقم منو نگاه کن جونم
چشماتو به چشمام بزن هی زل منو دیوونه ی این حال و هوا کن عشقم

**





کد بزودی پس از انتشار درج می شود
منبع متن فراتکست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو