loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز خاطره مهدی احمدوند,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند هوای تو,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جدید, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 115 جمعه 18 آبان 1397


,   
,    کد اهنگ پیشواز خاطره مهدی احمدوند
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند هوای تو
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جدید
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند احساسی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین
,    کد اهنگ پیشواز مهدی احمدوند عشق من
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند اگه بارون بباره
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند چشمات
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند عشق من

,   

 

http://pishvazsara.blog.ir

نام اثر : خاطره
نام صاحب اثر : مهدی احمدوند

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
خاطره بخش اول | کد:89670
خاطره بخش دوم | کد:89671

--------- متن آهنگ ---------

اینو واسه تو خوندم واسه خاطره سازی
حس دلم بهت عشقه نه بازی
چرا دوری از من چرا غرقه بام چشمات
دلم رو کشتی با اخمات

منو کشتی با اخمات دل و بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت
دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
توی راه دل من اگه کج نشه راهت

تورو از همه دنیا دلم آرزو کرده
قلبمو چشمات زیرو رو کرده
دل من با نگاهت مثه شیشه و سنگه
رو اخمات دلم مگه میشه نجنگه
منو کشتی با اخمات دل و بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت
دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
توی راه دل من اگه کج نشه راهت

اگه عشق تو باشم اگه باشی کنارم
آرزویی تو دنیا دیگه ندارم ندارم
میخوام عشق تو باشم مال من بشه چشمات
اگه عاشق ِ من شی اگه یکم کم بشه اخمات
منو کشتی با اخمات دل و بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت
دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
توی راه دل من اگه کج نشه راهت

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.







برچسب ها کد اهنگ پیشواز خاطره مهدی احمدوند کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند هوای تو کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جدید کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند احساسی کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین کد اهنگ پیشواز مهدی احمدوند عشق من کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند اگه بارون بباره کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند چشمات کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند عشق من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو