loading...

پیشواز من

Code Pishvaz Hamrahe Aval Hossein Tavakoli Called Baroon With Play Onlineیه حسی تو دلم میگه عاشق شدم بیا که بارون شه دوباره –» بارونه که فقط وقتی دلتنگتم  میتونه مثل من بباره… یه حسی تو دلم میگه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 15 دوشنبه 18 اسفند 1399

Code Pishvaz Hamrahe Aval Hossein Tavakoli Called Baroon With Play Online

کد آوای انتظار بارون حسین توکلی همراه اول

یه حسی تو دلم میگه عاشق شدم بیا که بارون شه دوباره –»
بارونه که فقط وقتی دلتنگتم  میتونه مثل من بباره…
یه حسی تو دلم میگه نزدیکمی ..

1- کد قطعه اول: 28024

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

بو می کشم عطر تورو از دور حضور تو دوباره حس کردم –»
تو کوچه های خیس بارونی یه عمره دنبال تو می گردم….
حرف می زنم از دور و میفهمی من دل خوشم با فکر و یاد تو –»
میخندی و توی دلم غوغاست حسی مثل تحویل سال نو …

2- کد قطعه دوم: 28025

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

فعال سازی پیشواز » با شماره گیری *10*22# و یا ارسال کد به شماره 8989

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو