loading...

پیشواز من

تب چشمات یه بار دیگه شکستم داد تو دلم زلزله راه افتاد به خدا بد کاری دستم داد یه بار دیگه شکستم داد تب چشمات تب چشمات منو سوزوندو زمینم زد شایدم زندگی چشمم زد چه بلایی سر من اومد امان از چشمای خوشحالت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 401 یکشنبه 10 آذر 1398

تب چشمات یه بار دیگه شکستم داد تو دلم زلزله راه افتاد
به خدا بد کاری دستم داد یه بار دیگه شکستم داد
تب چشمات تب چشمات منو سوزوندو زمینم زد شایدم زندگی چشمم زد
چه بلایی سر من اومد امان از چشمای خوشحالت

منو ول نکن تو این حالتم آخه من فقط با تو راحتم
دیگه آب از سر من رد شده تو که مهربون بودی چرا اون چشا باهام بد شده
تو نفس نفس هوای منی تو رو این زمین خدای منی
واسه مهمه آرامشت ولی تو دلت میخواد دل بیقرارمو بشکنی

 

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی تب چشمات

تب چشمات مثه آفتاب تابستونه داره چشمامو میسوزونه
یه چیزی توی نگاهاته با همه فرق داره دیوونه
تب چشمات تب چشمات یه جوری داغه که تب کردم
نمیتونم دیگه برگردم تو یه چیز دیگه ای واسم با همه غیر خودت سردم

منو ول نکن تو این حالتم آخه من فقط با تو راحتم
دیگه آب از سر من رد شده تو که مهربون بودی چرا اون چشا باهام بد شده
تو نفس نفس هوای منی تو رو این زمین خدای منی
واسه مهمه آرامشت ولی تو دلت میخواد دل بیقرارمو بشکنی

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی تب چشمات

98247            تب چشمات       سینا شعبانخانی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی تب چشمات کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی چشمای مست کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز کد پیشواز سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز عمدا 2 کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی عمدا کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی هولم نکن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو