loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول منظومه چشمات رامین بی باکKod Avaye Entezar Ramin Bibak Manzoomeye Cheshmatکد آوای انتظار همراه اول منظومه چشمات رامین بی باکاهنگ آهنگ منظومه چشمات رامین بی باکهمه میدونن که شد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 سه شنبه 03 فروردین 1400



کد آوای انتظار همراه اول منظومه چشمات رامین بی باک

Kod Avaye Entezar Ramin Bibak Manzoomeye Cheshmat

کد آوای انتظار همراه اول منظومه چشمات رامین بی باک

اهنگ آهنگ منظومه چشمات رامین بی باک

همه میدونن که شدی جونم
شدی شاهزاده ی این قلبی که دیوونس

چقد این خوبه داره میکوبه
دلِ من واسه تویی که ازت یه دونس

آره شاه دل من تویی دلباختت منم
واسه داشتن چشات به هر دری میزنم

منظومه ی چشمات با همه فرق داره
اینو میگم به همه عشق منی آره

شاهزاده تویی دلدار تو آره منم من
واسه داشتن چشات به هر دری میزنم من

منظومه ی چشمات با همه فرق داره
اینو میگم به همه عشق منی آره

متن آهنگ منظومه چشمات رامین بی باک

یکمی کمتر دلبری کن عشقم
مث ماه توی آسمون شدی امشب

من دورت بگردم شدی دوای دردم
دیگه روی زندگی رو تو حسابی وا نکردم

دیگه نذاشتی چاره واسه دلی که بی قرارت
شده و بدجوری از جون و دلت میخوادت

آره شاه دل من تویی دلباختت منم
واسه داشتن چشات به هر دری میزنم

منظومه ی چشمات با همه فرق داره
اینو میگم به همه عشق منی آره

شاهزاده تویی دلدار تو آره منم من
واسه داشتن چشات به هر دری میزنم من

منظومه ی چشمات با همه فرق داره
اینو میگم به همه عشق منی آره









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو