loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول عطر مریم علی سفلیKod Avaye Entezar Hamrah Aval Ali Sofla Atre Maryamکد آوای انتظار همراه اول عطر مریم علی سفلیترانه و شعر آهنگ عطر مریم علی سفلیببند چترتو بیا هوا از عاشقی پره

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400


کد آوای انتظار همراه اول عطر مریم علی سفلی

Kod Avaye Entezar Hamrah Aval Ali Sofla Atre Maryam

کد آوای انتظار همراه اول عطر مریم علی سفلی

ترانه و شعر آهنگ عطر مریم علی سفلی

ببند چترتو بیا هوا از عاشقی پره
زندگی عطر مریمه که داره بارون میخوره

بیا نقاشی کنیم امشبو که رنگین بشه
بازم با حرفای قشنگ کاممون شیرین بشه

هر قدم کنار تو میرسه دلم به تو
خالیه دستام ولی عالیه احساس تو

فرق ما هرچی که هست در نهایت عاشقیم
بسه هر بحثی بیا از دوست دارم بگیم

تکست آهنگ عطر مریم علی سفلی

خوشبختی کم توقعه یه گل مثل هدیه است
بودنمون کنار هم لبخند بعد گریه هست

میمونه توی زندگیم عطر خوش دلخواه تو
میمونه و قرصه دلم به قرص روی ماه تو

هر قدم کنار تو میرسه دلم به تو
خالیه دستام ولی عالیه احساس تو

فرق ما هرچی که هست در نهایت عاشقیم
بسه هر بحثی بیا از دوست دارم بگیم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو