loading...

پیشواز من

کد آهنگهای پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,کد آهنگ پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 589 پنجشنبه 02 اسفند 1397

کد آهنگهای پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن,

 

دله من با دله تو خوشه بدجوری دوریت منو میکشه
تو باشی من رو هوام تو دوایی و دوام بی تو دنیا رو نه نمیخوام هو هه هو هه

عاشق شدن راه با صفایی داره غمو بیقراری داره دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدجوری بیتابی داره تا خود صبح بیخوابی داره ای وای از عشق

عاشق شدن راه با صفایی داره غمو بیقراری داره دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدجوری بیتابی داره تا خود صبح بیخوابی داره ای وای از عشق

تکست آهنگ عاشق شدن محسن ابراهیم زاده

کی میتونه مثه تو پا به پای دلم باشه یه جوری دل میتونه با عشقه تو بی پروا شه
که اگه هر چی فاصله ست به منو تو اصرار کنه نمیتونه ما دو تا رو به دوری وادار کنه

عاشق شدن راه با صفایی داره غمو بیقراری داره دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدجوری بیتابی داره تا خود صبح بیخوابی داره ای وای از عشق

عاشق شدن راه با صفایی داره غمو بیقراری داره دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدجوری بیتابی داره تا خود صبح بیخوابی داره ای وای از عشق

 

۲۳۰۸۶ عاشق شدن ۱ محسن ابراهیم زاده

۲۳۰۸۷ عاشق شدن ۲ محسن ابراهیم زاده

۲۳۰۸۸ عاشق شدن ۳ محسن ابراهیم زاده

بخشی از متن همین ترانه عاشق شدن محسن ابراهیم زاده :

دل من با دل تو خوشه

بدجوری دوریت منو میکشه

تو باشی من رو هوام

تو دوایی و دوام

بی تو دنیارو نه نمیخوام

عاشق شدن راه با صفایی داره

غم و بی قراری داره

دوست داره هرکاری میکنی دل از کارات سر دراره

بد جوری بی تو بیداره تا خوده صبح بیخوابی داره

ای وای از عشق

عاشق شدن راه با صفایی داره

غم و بی قراری داره

دوست داره هرکاری میکنی دل از کارات سر دراره

بد جوری بی تو بیداره تا خوده صبح بیخوابی داره

ای وای از عشق

کی میتونه مثل تو پا به پای دلم باشه

یه جوری دل میتونه با عشق تو بی پروا شه

که اگه هرچی فاصلس به من و تو اسرار کنه

نمیتونه ما دوتارو به دور وادار کنه

عاشق شدن راه با صفایی داره

غم و بی قراری داره

دوست داره هرکاری میکنی دل از کارات سر دراره

بد جوری بی تو بیداره تا خوده صبح بیخوابی داره

ای وای از عشق

عاشق شدن راه با صفایی داره

غم و بی قراری داره

دوست داره هرکاری میکنی دل از کارات سر دراره

بد جوری بی تو بیداره تا خوده صبح بیخوابی داره

ای وای از عشق

 







برچسب ها کد آهنگهای پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن سایت آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو