loading...

پیشواز من

کد پیشواز آهنگ کولی مهرزاد امیرخانیKod Pishvaz Mehrzad Amirkhani Koliکد پیشواز آهنگ کولی مهرزاد امیرخانیترانه و شعر آهنگ کولی مهرزاد امیرخانیکولی ام کُنجِ خیابونمعاشقی بی سر و سامونمخوب و بود اینم که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 95 دوشنبه 10 تیر 1398




کد پیشواز آهنگ کولی مهرزاد امیرخانی

Kod Pishvaz Mehrzad Amirkhani Koli

کد پیشواز آهنگ کولی مهرزاد امیرخانی

ترانه و شعر آهنگ کولی مهرزاد امیرخانی

کولی ام کُنجِ خیابونم
عاشقی بی سر و سامونم
خوب و بود اینم که هستم

کو تا تو کوتاه بیای عشقم


کو تا تو منو بخوای عشقم

قابِ عکس بودم شکستم
خوب و بد اینم که هستم

میبری دلِ دیوونه مو
هی میزنی آتیش به جونمو
دوستدارم ببینیم همو

میبری دله دیوونه مو
هی میزنی آتیش به جونمو
دوستدارم ببینیم همو

تکست آهنگ کولی مهرزاد امیرخانی

حیفه که رابطه مون یه چیزیش بشه
حتی همون دیدنای یواشکی و دوست دارم

حیفه به هر چی قسم میخورم نمیفهمی اصا
همه دنیا بخوان تو بری نمیذارم

میبری دله دیوونه مو
هی میزنی آتیش به جونمو
دوستدارم ببینیم همو

میبری دله دیوونه مو
هی میزنی آتیش به جونمو
دوستدارم ببینیم همو


faratext.com

 

کد پیشواز آهنگ کولی مهرزاد امیرخانی ایرانسل

بزودی منتشر می شود







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مهرزاد امیرخانی ایرانسل کد پیشواز مهرزاد امیرخانی ایرانسل کد پیشواز آهنگ مهرزاد امیرخانی ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید مهرزاد امیرخانی ایرانسل کد آوای انتظار مهرزاد امیرخانی ایرانسل کد پیشواز مهرزاد امیرخانی ایرانسل مهرزاد امیرخانی ایرانسل کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو