loading...

پیشواز من

یه بار عاشق شدن بسه یه بار تنهاشدن بسه نمیخوام این دل خسته بشه تحقیر دیگه بسه دیگه عاشق نمیمونم دیگه از تو نمیخونم بذار تنها باشم تنها دیگه هرگز نمیتونم دیگه این دل نمیتونه تورو بیگانه میدونه شکس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 465 پنجشنبه 12 دی 1398

یه بار عاشق شدن بسه یه بار تنهاشدن بسه

نمیخوام این دل خسته بشه تحقیر دیگه بسه

دیگه عاشق نمیمونم دیگه از تو نمیخونم

بذار تنها باشم تنها دیگه هرگز نمیتونم

دیگه این دل نمیتونه تورو بیگانه میدونه

شکسته این دلم صدبار دیگه اینبار نمیتونه

یه روز عاشقترین بودم برات من بهترین بودم

 

X کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم X کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم پخش انلاین X کد آوای انتظار مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم پخش انلاین X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز جدید مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم X کد پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز جدید - مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم جدید X کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم ایرانسل X کد آوای انتظار مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم همراه اول X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم

ندونستم توی رویات تو قلبت آخرین بودم

یه روز عاشقترین بودم برات من بهترین بودم

ندونستم توی رویات تو قلبت آخرین بودم

دیگه عاشق نمیمونم دیگه ازتونمیخونم

بذار تنها باشم تنها دیگه هرگز نمیتونم

دیگه این دل نمیتونه تورو بیگانه میدونه

 

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم

83641            دیگه عاشق نمیمونم 2             مهدی عسگری

83640            دیگه عاشق نمیمونم 1             مهدی عسگری







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم پخش انلاین کد آوای انتظار مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم پخش انلاین کد پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم کد پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم کد آهنگ پیشواز کد پیشواز جدید مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم جدید کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم ایرانسل کد آوای انتظار مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم همراه اول Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو