loading...

پیشواز من

این کافه کافه نیست وقتی که ذهنمو کلافه می کنه این صندلی به من هی جای خالیتو اضافه می کنه این شهر شهر نیست وقتی کنار من قدم نمی زنی وقتی با خنده هات دنیای تلخمو به هم نمیزنی تو خونه بعد تو چیزی عوض نشد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 شنبه 15 تیر 1398

این کافه کافه نیست وقتی
که ذهنمو کلافه می کنه
این صندلی به من هی جای
خالیتو اضافه می کنه
این شهر شهر نیست وقتی
کنار من قدم نمی زنی
وقتی با خنده هات دنیای
تلخمو به هم نمیزنی
تو خونه بعد تو چیزی عوض
نشد چیزی بهم نخورد
رفتی ولی بدون تنهایی فکر
تو از خاطرم نبرد

http://sakhamusic.ir

هر کاری می کنم به بی تو

بودنم عادت نمی کنم
این روزا با کسی جز عکس
های تو صحبت نمی کنم
تو خونه بعد تو چیزی عوض
نشد چیزی بهم نخورد
رفتی ولی بدون تنهایی فکر
تو از خاطرم نبرد

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک مافی بعد تو

----------------------------------------

منتشر شده از سایت پیشواز من

=Pishvazman.rozblog.com=

----------------------------------------

 

85376            بعد تو2           بابک مافی

85375            بعد تو بابک مافی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بابک مافی بعد تو کد پیشواز آهنگ همراه اول بابک مافی بعد تو کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک مافی بعد تو کد پیشواز همراه اول بابک مافی بعد تو کد پیشواز همراه اول بابک مافی بعد تو کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار همراه اول بابک مافی بعد تو همراه اول بابک مافی بعد تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو