loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل در این شب سرد,    کد پیشواز همراه اول,    کد پیشواز ایرانسل معین,    آهنگ پیشواز ایرانسل های

♥حسـ ــین♥ بازدید : 48 چهارشنبه 10 مهر 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل در این شب سرد
,    کد پیشواز همراه اول
,    کد پیشواز ایرانسل معین
,    آهنگ پیشواز ایرانسل هایده
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی تقدیر
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین
,    کد پیشواز ایرانسل علی پارسا
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل قدیمی
,    کد پیشواز ایرانسل جانم باش

,   

♫♫ در این شب سرد
بیدارمو بس
دلتنگم توام
درگیر قفس
با هرچه صدا
با هرچه نفس
فریاد از تو ای عشق
من از تو دل نمی کندم
تو با من همسفر بودی
کنارت زندگی کردم
تو از من بی خبر بودی
جز داغ از تو ندیدم
ای عشق خاموش
یادت فراموش
در شب سرد
خاموشم و سرد با یاد تو من
گفتم دل از این بیراهه بکن
من خسته ام از آواره شدن
فریاد از تو ای عشق

 

 

 ,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل در این شب سرد

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره

 

 

http://www.irmp3.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل در این شب سرد کد پیشواز همراه اول کد پیشواز ایرانسل معین آهنگ پیشواز ایرانسل هایده کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی تقدیر کد آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین کد پیشواز ایرانسل علی پارسا کد آهنگ پیشواز ایرانسل قدیمی کد پیشواز ایرانسل جانم باش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو