loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز جونم بگی میدم,    کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو,    کد پیشواز همراه اول جونم بگی میدم,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 961 پنجشنبه 11 مهر 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز جونم بگی میدم
,    کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو
,    کد پیشواز همراه اول جونم بگی میدم
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو
,    آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو
,    کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلمو میدم بهت
,    کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی جون و دلم
,    کد پیشواز میثم ابراهیمی دلبری تو
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول جون و دلم میثم ابراهیمی

,   

 

ناز نکن یکم راه بیا آخه با دل دیوونم
تویی که منو زیر چشمی میپایی اینو که میدونم
وقتی یواشی نگاه میکنی تو منو صدا میکنی تو
کجای دلم بذارم آخه این همه دلبریتو
جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم
عشقی جز تو رو من تو دلم راه نمیدم
دوست داره دلم با تو کار داره دلم
تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم
جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم
عشقی جز تو رو من تو دلم راه نمیدم
دوست داره دلم با تو کار داره دلم
تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم

♫♫♫

میثم ابراهیمی به نام دلبری تو

♫♫♫

حواسم بهت هست اینو پس بذار به تو بگم
نمیدمت از دست از قصد شد عشق دلم
اون حالت نگاتو حال خوب تو هواتو پس نمیدم
مثل تو یکی یدونه انقدر دلبر و دیوونه من ندیدم
جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم
عشقی جز تو رو من تو دلم راه نمیدم
دوست داره دلم با تو کار داره دلم
تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم
جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم
عشقی جز تو رو من تو دلم راه نمیدم
دوست داره دلم با تو کار داره دلم
تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 - با حجم 7.07 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دلبری تو

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 - با حجم 2.94 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دلبری تو

 

 

 

 ,    کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد اهنگ پیشواز جونم بگی میدم کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو کد پیشواز همراه اول جونم بگی میدم کد اهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلبری تو کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی دلمو میدم بهت کد پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی جون و دلم کد پیشواز میثم ابراهیمی دلبری تو کد آهنگ پیشواز همراه اول جون و دلم میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو