loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز عشق دورم سیامک عباسی,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیامک عباسی شهر بارونی,    کد پیشواز ایرانسل سیامک عباسی فرشته پاک,    ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 60 جمعه 10 آبان 1398


,    کد آهنگ پیشواز عشق دورم سیامک عباسی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیامک عباسی شهر بارونی
,    کد پیشواز ایرانسل سیامک عباسی فرشته پاک
,    کد پیشواز ایرانسل عشق دورم سیامک عباسی
,    کد پیشواز سیامک عباسی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی
,    کد پیشواز همراه اول عشق دورم سیامک عباسی
,    کد آهنگ پیشواز سیامک عباسی ایرانسل
,    کد پیشواز همراه اول شهر بارونی سیامک عباسی
,   

دوری اما تو قلبم مهمونی ، حرفای نگفته م و می دونی

این روزای تلخ از یادم میره ، تنها تویی که یادم می مونی

تو میای و کنارم می مونی

 

سیامک عباسی عشق دور

عشق دورم تا تو هستی من صبورم کوهم اما پیش چشمات بی غرورم

عشق دورم من یه راه بی عبورم سوت و کورم با تو اما غرق نورم

عشق دورم هرجا باشی من خودم رو می رسونم

تا کنارت زندگیمو بگذرونم با تو باشم با تو ای نامهربونم

ای قرار بی قراری های نابم ماه من باش تا به این شبها بتابم

من کویری تشنه ی یک قطره آبم

دوری اما تو قلبم مهمونی ، حرفای نگفته م و می دونی

این روزای تلخ از یادم میره ، تنها تویی که یادم می مونی

تو میای و کنارم می مونی

عشق دورم تا تو هستی من صبورم کوهم اما پیش چشمات بی غرورم

عشق دورم من یه راه بی عبورم سوت و کورم با تو اما غرق نورم

عشق دورم هرجا باشی من خودم رو می رسونم

تا کنارت زندگیمو بگذرونم با تو باشم با تو ای نامهربونم

ای قرار بی قراری های نابم ماه من باش تا به این شبها بتابم

من کویری تشنه ی یک قطره آبم

text20.ir

,    کد آهنگ پیشواز عشق دورم سیامک عباسی - هنوز ساخته نشده - ساخته بشه تو سایت میذارم - درخواستی کاربران







برچسب ها کد آهنگ پیشواز عشق دورم سیامک عباسی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیامک عباسی شهر بارونی کد پیشواز ایرانسل سیامک عباسی فرشته پاک کد پیشواز ایرانسل عشق دورم سیامک عباسی کد پیشواز سیامک عباسی همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی کد پیشواز همراه اول عشق دورم سیامک عباسی کد آهنگ پیشواز سیامک عباسی ایرانسل کد پیشواز همراه اول شهر بارونی سیامک عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو