loading...

پیشواز من

X کد پیشواز دکلمه و اهنگهای مریم حیدرزاده X کد پیشواز مریم حیدرزاده X کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ X کد آهنگ پیشواز همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ X کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 423 پنجشنبه 16 آبان 1398
X کد پیشواز دکلمه و اهنگهای مریم حیدرزاده X کد پیشواز مریم حیدرزاده X کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ X کد آهنگ پیشواز همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ X کد پیشواز X کد پیشواز جدید X کد آهنگ پیشواز مریم حیدرزاده همراه اول X کد آوای انتظار همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ جدید X کد آهنگ پیشواز همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ پخش انلاین X مریم حیدرزاده X کد آوای انتظار همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ X کد آهنگ پیشواز مریم حیدرزاده X کد پیشواز جدید - همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ X کد پیشواز همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ

 

خداحافظ گل نازم چقد راحت داری میری

چه راحت میگی دستامو دیگه هرگز نمیگیری

خداحافظ میگی اما چرا حال چشات بد نیست

چرا قلبت نمی لرزه چرا دستات مُردد نیست

ببینم شهر چشماتو ، چرا بارون نمیباره

چرا میشه رو پات وایسی هنوز لبهات نفس داره

تو که میگفتی بعد از من محاله زندگی کردن

کجا رفت اون همه عشقت چه آسونه برات رفتن

تو که میگفتی بی چشمام روزات بی نوره تاریکه

نمیتونی بدون من حالا دوریت چه نزدیکه

خداحافظ وجود من همه بود و نبود من

تموم شد قصه ی ما با صعود تو فرود من

خداحافظ ولی چشمات هنوزم مثل خورشیده

یادم میمونه اون روزا که توو این خونه تابیده

یادم میمونه که دستات چه روزایی پناهم شد

چه شبهای بَدی شونه ت شکست و تکیه گاهم شد

نگاه کن بغضمو یک بار خداحافظ نگو یاسم

بری حتی محاله من خودم رو دیگه بشناسم

توو چشمات میل موندن نیست اگه میخوای خداحافظ

تورو میبینم از فردا با هر شاخه گل قرمز

اگرچه با خداحافظ رسیده روزای سختم

ولی تا روزی که زنده م با رویای تو خوشبختم

بدون اینجا یکی هر شب واست تا صبح بیداره

خودش تنهاست ولی هرگز تورو تنها نمیذاره

خداحافظ گل شب بو ، تمام آرزوی من

توو رویاهام هنوز عصرا میشنی روبروی من

الهی هرجا که میری نَرَنجی نشکنی هرگز

دارم دق میکنم اما تو چون میخوای خداحافظ

دارم دق میکنم اما تو چون میخوای خداحافظ

http://mahtabmusic.ir

 

 

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول مریم حیدرزادهخداحافظ

92251            خداحافظ5         مریم حیدرزاده

92250            خداحافظ4         مریم حیدرزاده

92249            خداحافظ3         مریم حیدرزاده

92248            خداحافظ2         مریم حیدرزاده

92247            خداحافظ1         مریم حیدرزاده







برچسب ها کد پیشواز دکلمه و اهنگهای مریم حیدرزاده کد پیشواز مریم حیدرزاده کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ کد آهنگ پیشواز همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ کد پیشواز کد پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز مریم حیدرزاده همراه اول کد آوای انتظار همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ پخش انلاین مریم حیدرزاده کد آوای انتظار همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ کد آهنگ پیشواز مریم حیدرزاده کد پیشواز جدید همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ کد پیشواز همراه اول مریم حیدرزاده خداحافظ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو