loading...

پیشواز من

متن آهنگ آروم جون ناصر صدر توچشم من خیره شدی گرفتی دستای منو اجازه دادی حس کنم لذت عاشق شدنو گفتی دوست دارم و من پیش چشات فداشدم گفتی که حرف دلتو نگو به هیشکی جز خودم ارومه جون من شدی نشستی توی لحظه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 یکشنبه 19 آبان 1398

متن آهنگ آروم جون ناصر صدر

توچشم من خیره شدی گرفتی دستای منو
اجازه دادی حس کنم لذت عاشق شدنو
گفتی دوست دارم و من پیش چشات فداشدم
گفتی که حرف دلتو نگو به هیشکی جز خودم
ارومه جون من شدی نشستی توی لحظه هام
ببین چی کردی بادلم که من فقط تورو می خوام
ارومه جون من شدی نشستی توی لحظه هام

 

 

mybia4music.com

ببین چی کردی بادلم که من فقط تورو می خوام
نگاه نازت واسه من یه دلخوشی یه نعمته
بمون کنارم تا ابد باتو خیال راحته
دل دادگی خوبه ولی اگه بهونش توباشی
تو مهربونی گل من باید بگم اخرشی
ارومه جون من شدی نشستی توی لحظه هام
ببین چی کردی بادلم که من فقط تورو می خوام

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر آروم جون

آروم جون                              

 

 

 

ناصر صدر ایرانسل

 

۴۴۱۹۸۱۹

 

۵۰۰۰ ریال

 

۳۰روز  -----------------------------------------







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر آروم جون پخش انلاین کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر آروم جون پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ناصر صدر برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر آروم جون کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر آروم جون جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر آروم جون کد پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر آروم جون کد آهنگ پیشواز کد پیشواز ایرانسل ناصر صدر آروم جون کد پیشواز Kod Pishvaz Irancell Naser sadr کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر آروم جون Naser sadr کد پیشواز جدید کد پیشواز ناصر صدر کد آهنگ پیشواز ناصر صدر کد پیشواز ناصر صدر ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو