loading...

پیشواز من

X کد پیشواز X کد آوای انتظار سینا شعبان خانی یار جونی X کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبان خانی یار جونی X کد پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد پ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 309 یکشنبه 10 آذر 1398
X کد پیشواز X کد آوای انتظار سینا شعبان خانی یار جونی X کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبان خانی یار جونی X کد پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی جدید X کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی پخش انلاین X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی ایرانسل X کد پیشواز همراه اول X کد پیشواز جدید - سینا شعبان خانی یار جونی X کد آوای انتظار سینا شعبان خانی یار جونی پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی همراه اول X کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی یار جونی X کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبان خانی یار جونی

 

 

https://www.texahang.org/متن-آهنگ-یار-جونی-سینا-شعبانخانی

 

یاد تو با فراموشی عوض نکردم
همیشه به فکرتم
تو برام ستاره ی تو خاطرات
میدرخشی تو شبای من
برای من

 

من تورو با یه آسمون عوض نکردم
تو برام آسمونی
تو دلم میگم دوباره تورو میبینم یه روز یار جونی
یار جونی..

تو واسه من نفسی
برای من همه کسی
کنار تو تموم میشه غم دنیا
تو واسه من نفسی
برای من همه کسی
کنار تو تموم میشه غم دنیا

 ♫♫♫

به یاد روزایی که تورو داشتم
دوباره تو دل ِ تنهام گُل وجود تو کاشتم
به یاد روزایی که تورو داشتم
دوباره تو دل ِ تنهام گُل وجود تو کاشتم

تو واسه من نفسی
برای من همه کسی
کنار تو تموم میشه غم دنیا

 


کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی یار جونی

98249            یار جونی2       سینا شعبانخانی

98248            یار جونی1       سینا شعبانخانی







برچسب ها کد پیشواز کد آوای انتظار سینا شعبان خانی یار جونی کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبان خانی یار جونی کد پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی Kod Pishvaz Hamrah Aval کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی جدید کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی پخش انلاین Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد پیشواز جدید سینا شعبان خانی یار جونی کد آوای انتظار سینا شعبان خانی یار جونی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی همراه اول کد آهنگ پیشواز سینا شعبان خانی یار جونی کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی یار جونی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبان خانی یار جونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو