loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز حسین عامری زمین,    کد کد آهنگ پیشواز پیشواز حسین عامری رفیق,    کد کد آهنگ پیشواز پیشواز جدید حسین عامری فایز,    کد کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 881 چهارشنبه 04 دی 1398


,    کد آهنگ پیشواز حسین عامری زمین
,    کد کد آهنگ پیشواز پیشواز حسین عامری رفیق
,    کد کد آهنگ پیشواز پیشواز جدید حسین عامری فایز
,    کد کد آهنگ پیشواز پیشواز حسین عامری
,    کد کد آهنگ پیشواز پیشواز حسین عامری فاطمه جان
,    کد کد آهنگ پیشواز پیشواز های حسین عامری
,    کد کد آهنگ پیشواز پیشواز حسین عامری جدید
,    کد آهنگ پیشواز های حسین عامری
,    اهنگهای حسین عامری
,    ,Kod pishvaz Hossein Ameri
,   

 

متن آهنگ زمین حسین عامری

چرا شبهای من دلگیر و بی رنگه

چرا تا شب میشه بازم دلم با غم رفیق میشه

نمیدونم چرا امشب هوای گریه دارم من

نمیدونم خدای مگر با من چه نفرینم

تو اون بالا من این پایین دوتاییمون چرا تنها

اگه لیلی دلش گیره بگو مجنون چرا تنها

خدایا من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست

خیالتم از زمین راحت که حتی روز روشن نیست

کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیر چشماته

یه عمره یادمون رفته زمین داره مکافاته

دانلود آهنگ جدید حسین عامری زمین از تهران دانلود

خدایا سرده این پایین از اون بالا تماشا کن

اگه میشه فقط گاهی بیا دستامون ها کن

خدایا سرده این پایین ببین دستامون میلرزه

دیگه حتی همه دنیا به این دوری نمیارزه

تو اون بالا من این پایین دوتاییمون چرا تنها

اگه لیلی دلش گیره بگو مجنون چرا تنها

خدایا من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست

خیالتم از زمین راحت که حتی روز روشن نیست

کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیر چشماته

یه عمره یادمون رفته زمین داره مکافاته

دانلود آهنگ با کيفيت 320

 

,    کد آهنگ پیشواز حسین عامری زمین - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حسین عامری زمین کد کد آهنگ پیشواز پیشواز حسین عامری رفیق کد کد آهنگ پیشواز پیشواز جدید حسین عامری فایز کد کد آهنگ پیشواز پیشواز حسین عامری کد کد آهنگ پیشواز پیشواز حسین عامری فاطمه جان کد کد آهنگ پیشواز پیشواز های حسین عامری کد کد آهنگ پیشواز پیشواز حسین عامری جدید کد آهنگ پیشواز های حسین عامری اهنگهای حسین عامری Kod pishvaz Hossein Ameri
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو