loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز چه کردی امین بانی,    کد پیشواز ایرانسل امین بانی چه کردی,    کد آوای انتظار چه کردی امین بانی,    کد آهنگ پیشواز ایرانس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1906 چهارشنبه 25 دی 1398


,    کد آهنگ پیشواز چه کردی امین بانی
,    کد پیشواز ایرانسل امین بانی چه کردی
,    کد آوای انتظار چه کردی امین بانی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل امین بانی چه کردی
,    کد پیشواز ایرانسل امین بانی نشد
,    اهنگ پیشواز تو با قلب ویرانه من چه کردی
,    کد پیشواز امین بانی نشد.
,    کد پیشواز همراه اول امین بانی نشد
,    کد آوای انتظار همراه اول امین بانی چه کردی
,    kod pishvaz
,   

تو با قلبه ویرانه ی من چه کردی ببین عشقه دیوانه ی من چه کردی
در ابریشمِ عادت آسوده بودم تو با حاله پروانه ی من چه کردی , چه کردی

ننوشیده از جام چشم تو مستم خمارست میخانه ی من چه کردی , چه کردی
مگر لایقه تکیه دادن نبودم تو با حسرت شانه ی من چه کردی , چه کردی

تکست آهنگ چه کردی امین بانی

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی سفر کرده با خانه ی من چه کردی , چه کردی
جهانِ من از گریه ات خیسه باران , تو با سقفه کاشانه ی من چه کردی , چه کردی

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی ببین عشق دیوانه ی من چه کردی

 

 

 

ـــ,    کد آهنگ پیشواز چه کردی امین بانیــ

IIIIIIIIIIIIIIIIIII ….KOD PISHVAZMAN….IIIIIIIIIIIIIIIIIII

ـIIIIIـ.ـــــــ,    کد آهنگ پیشواز چه کردی امین بانیــــــــــ.ـIIIIIـ

++درخواستی کاربران – پخش بزودی Coming soon++

ـ=ـــــــ,    کد آهنگ پیشواز چه کردی امین بانیــــ=ـ







برچسب ها کد آهنگ پیشواز چه کردی امین بانی کد پیشواز ایرانسل امین بانی چه کردی کد آوای انتظار چه کردی امین بانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل امین بانی چه کردی کد پیشواز ایرانسل امین بانی نشد اهنگ پیشواز تو با قلب ویرانه من چه کردی کد پیشواز امین بانی نشد. کد پیشواز همراه اول امین بانی نشد کد آوای انتظار همراه اول امین بانی چه کردی kod pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو