loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم جدید X کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم همراه اول X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم X کد پیشواز X&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 19 دوشنبه 30 دی 1398
X کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم جدید X کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم همراه اول X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم X کد پیشواز X کد آوای انتظار مهراد جم با نام هواییتم X کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم ایرانسل X کد پیشواز مهراد جم با نام هواییتم X کد پیشواز جدید - مهراد جم با نام هواییتم X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز جدید مهراد جم با نام هواییتم X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهراد جم با نام هواییتم X کد آهنگ پیشواز همراه اول مهراد جم با نام هواییتم X کد آهنگ پیشواز X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آوای انتظار مهراد جم با نام هواییتم پخش انلاین

 

 

متن آهنگ مهراد جم با نام هواییتم

 

داره بارون میزنه نم نم خیابونا چه سردن
دارم از اون کوچه رد میشم که تورو توش گمت کردم
خالیه دستم منو ببین چه خستم وای اگه نباشی میگیره نفسم
من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام بی شک
ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم
زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی

 

فقط مال من بودی قبلا دور شدی ازم کم کم
پس گرفتی دلتو از من وای به حالت قلبم
من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام بی شک
ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم
زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم هی

 

 

 

هواییتم1

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۱۸۹۵۰

 

۲۱۰۰

 

۷

هواییتم2

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۱۸۹۵۱

 

۲۱۰۰

 

۷

هواییتم3

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۱۸۹۵۲

 

۲۱۰۰

 

۷

هواییتم 1

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۱۸۹۵۶

 

۵۰۰۰

 

۳۰

هواییتم 2

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۱۸۹۵۷

 

۵۰۰۰

 

۳۰

هواییتم 3

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۱۸۹۵۸

 

۵۰۰۰

 

۳۰







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم جدید کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم همراه اول کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم کد پیشواز کد آوای انتظار مهراد جم با نام هواییتم کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم ایرانسل کد پیشواز مهراد جم با نام هواییتم کد پیشواز جدید مهراد جم با نام هواییتم Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز جدید مهراد جم با نام هواییتم کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز مهراد جم با نام هواییتم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهراد جم با نام هواییتم کد آهنگ پیشواز همراه اول مهراد جم با نام هواییتم کد آهنگ پیشواز Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آوای انتظار مهراد جم با نام هواییتم پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو