loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز ستین عزیز جون,    کد پیشواز آهنگ ستین,    کد آهنگ پیشواز همراه اول,    اهنگ عزیز جون فرناز ملکی,    کد پی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 669 پنجشنبه 08 خرداد 1399


,    کد آهنگ پیشواز ستین عزیز جون
,    کد پیشواز آهنگ ستین
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول
,    اهنگ عزیز جون فرناز ملکی
,    کد پیشواز ستین چشمون سیاه
,    دانلود اهنگ ماک افسرده حالم چون ننالم
,    کد پیشواز همراه اول غمگین گریه دار
,    کد پیشواز همراه اول رضا بهرام پخش انلاین
,    Kod pishvaz satin
,   

چه بی تابم برای خنده تو
ببین ماهم شده شرمنده تو
ندارد کس خبر از این دل من
تو رفتی من شدم بازنده تو
♪♪♪
آخ دو چشمون سیاه کار دست من داد
همه بود و نبودم رفته بر باد
بهار آمد چرا یارم نیومد
دل ساده چه آسون دامت افتاد
♪♪♪
آخه عشق منو دیوونه کرده
چقد تنها بمونم یار من بر نگرده
نفس هام میره دستام چه سرده
همش تو فکر اونم منو بیچاره کرده
♪♪♪
ظاهرم شاده ولی بی تو دلوم غمگین و تنهاس
باید عمری و من تنها بمونم کار دنیاس
نمیره این دلی که خوابو از چشمام گرفته
هنوزم در دلش از دور چشمام از دور پیداست
♪♪♪
آخه عشق منو دیوونه کرده
چقد تنها بمونم یار من بر نگرده
نفس هام میره دستام چه سرده
همش تو فکر اونم منو بیچاره کرده

 

 

,    کد پیشواز ستین چشمون سیاه - هنوز ساخته نشده تقدیم کنیم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ستین عزیز جون کد پیشواز آهنگ ستین کد آهنگ پیشواز همراه اول اهنگ عزیز جون فرناز ملکی کد پیشواز ستین چشمون سیاه دانلود اهنگ ماک افسرده حالم چون ننالم کد پیشواز همراه اول غمگین گریه دار کد پیشواز همراه اول رضا بهرام پخش انلاین Kod pishvaz satin
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو