loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول شاه ماهی مهران فهیمیKod pishvaz hamrah aval Mehran Fahimi Shah Mahiکد پیشواز همراه اول شاه ماهی مهران فهیمیمتن - تکست شاه ماهی مهران فهیمیدر شهر شب های دلم میتابی همچون ماهیدر قعر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9 دوشنبه 28 مهر 1399



کد پیشواز همراه اول شاه ماهی مهران فهیمی

Kod pishvaz hamrah aval Mehran Fahimi Shah Mahi

کد پیشواز همراه اول شاه ماهی مهران فهیمی

متن - تکست شاه ماهی مهران فهیمی

در شهر شب های دلم میتابی همچون ماهی
در قعر دریای دلم هستی برایم شاه ماهی
در پیچ و تاب جاده ی پر پیچ عشق شاه راهی

آبی چشمان تو یک طعنه زده به آبی دریا
به عشق موج موی تو میشوم من راهی دریا
مجنون این قصه منم ای لیلاترین لیلا

دریا ببین لیلا چقدر زیباست چشمانش
به تو رفته و یک دریاست دریا
خودت ببین بگو لیلا چه بی همتاست

لیلا نگاهی سمت دریا کن
دریا نگاهی سمت لیلا کن
ای جان این زیباترین تصویر این دنیاست

تکست شاه ماهی مهران فهیمی

در قلب من جا داری شبیه یک رویایی
رویایی که عاشقم کرد

زیبای بی همتایی دیوانه وار زیبایی
چشمانت دیوانه ام کرد

دریا ببین لیلا چقدر زیباست چشمانش
به تو رفته و یک دریاست دریا
خودت ببین بگو لیلا چه بی همتاست

لیلا نگاهی سمت دریا کن
دریا نگاهی سمت لیلا کن
ای جان این زیباترین تصویر این دنیاست




******کد بزودی******

منبع متن فراتکست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو