loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول امین بانی زیبای تماشایی تو باشو پیداشو زیبای تماشایی وقتی که تو اینجایی دور از منه تنهاییمیخندی میبندی چشماتو که شب میشه میمیرم اگه پیش من چشم تو ابری شهجون بخواه جون دلم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 295 یکشنبه 20 بهمن 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول امین بانی زیبای تماشایی

 

تو باشو پیداشو زیبای تماشایی وقتی که تو اینجایی دور از منه تنهایی
میخندی میبندی چشماتو که شب میشه میمیرم اگه پیش من چشم تو ابری شه
جون بخواه جون دلم پیش تو میمونه دلم از تو چه پنهونه دلم عاشقه با تو
دل بده جون دلم بی تو پریشونه دلم از تو چه پنهونه دلم عاشقه با تو
ساعتای قرار انتظارت خوبه خوش به حالم که حالم کنارت خوبه
بیقرارم رو شونت که سر میذارم بهتر از من میدونی که دوست دارم

تو باشو پیداشو زیبای تماشایی وقتی که تو اینجایی دور از منه تنهایی
میخندی میبندی چشماتو که شب میشه میمیرم اگه پیش من چشم تو ابری شه

کد پیشواز  ,Kod Pishvaz Irancell,کد آهنگ  پیشواز امین بانی زیبای تماشایی جدید,کد آهنگ پیشواز جدید امین بانی زیبای تماشایی,کد آهنگ پیشواز امین بانی زیبای تماشایی پخش انلاین,کد پیشواز,کد پیشواز ,کد پیشواز ایرانسل,Kod Pishvaz Hamrah Aval,کد آهنگ پیشواز همراه اول امین بانی زیبای تماشایی ,کد آوای انتظار امین بانی زیبای تماشایی ,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز امین بانی زیبای تماشایی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز امین بانی زیبای تماشایی همراه اول,کد آهنگ پیشواز امین بانی زیبای تماشایی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل امین بانی زیبای تماشایی ,کد پیشواز امین بانی زیبای تماشایی ,کد پیشواز همراه اول,کد پیشواز جدید - امین بانی زیبای تماشایی ,کد آوای انتظار امین بانی زیبای تماشایی پخش انلاین,

 

جون بخواه جون دلم پیش تو میمونه دلم از تو چه پنهونه دلم عاشقه با تو
دل بده جون دلم بی تو پریشونه دلم از تو چه پنهونه دلم عاشقه با تو
ساعتای قرار انتظارت خوبه خوش به حالم که حالم کنارت خوبه
بیقرارم رو شونت که سر میذارم بهتر از من میدونی که دوست دارم





این کد پیشواز هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت درج میشه با تشکر مدیر سایت پیشواز من

منبع متن نسل موزیک







برچسب ها کد پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز امین بانی زیبای تماشایی جدید کد آهنگ پیشواز جدید امین بانی زیبای تماشایی کد آهنگ پیشواز امین بانی زیبای تماشایی پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز همراه اول امین بانی زیبای تماشایی کد آوای انتظار امین بانی زیبای تماشایی کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز امین بانی زیبای تماشایی ایرانسل کد آهنگ پیشواز امین بانی زیبای تماشایی همراه اول کد آهنگ پیشواز امین بانی زیبای تماشایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل امین بانی زیبای تماشایی کد پیشواز امین بانی زیبای تماشایی کد پیشواز همراه اول کد پیشواز جدید امین بانی زیبای تماشایی کد آوای انتظار امین بانی زیبای تماشایی پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو