loading...

پیشواز من

متن آهنگ فریدون آسرایی یادش بخیر انگار همین دیروز بود که اولین بار اینجا نشسته بودیم آروم منو تو با هم تنها روزای بی تکرار و آرامش حرفامون ما و یه چتر بسته قدم زدن تو بارون تو با من زندگی کردی دل من ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 جمعه 29 فروردین 1399

متن آهنگ فریدون آسرایی یادش بخیر
انگار همین دیروز بود که اولین بار اینجا
نشسته بودیم آروم منو تو با هم تنها
روزای بی تکرار و آرامش حرفامون
ما و یه چتر بسته قدم زدن تو بارون
تو با من زندگی کردی دل من با تو صادق بود
تمومه جمله های تو پر از عطر شقایق بود
تو با من زندگی کردی دل من با تو صادق بود
تمومه جمله های من آهای خوشگل عاشق بود
هوای گرم عاشقی کنار تو یادش بخیر
روزای خوب زندگی کنار تو یادش بخیر
جرات سختی و سفر بخاطر عشق تو بود
یه عالمه دیوونگی کنار تو یادش بخیر

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی یادش بخیر

71584   یادش بخیر      فریدون آسرایی


گفتم بهت بیا بریم از این دیار نیومدی
گفتم بیا بریم منو تنها نذار نیومدی
زمان گذشت و بی صدا فاصله مون زیاد شد
از این همه دوری ما دل زمونه شاد شد
هوای گرم عاشقی کنار تو یادش بخیر
روزای خوب زندگی کنار تو یادش بخیر
جرات سختی و سفر بخاطر عشق تو بود
یه عالمه دیوونگی کنار تو یادش بخیر







برچسب ها کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی یادش بخیر پخش انلاین کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی یادش بخیر کد آهنگ پیشواز همراه اول کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز رایتل فریدون آسرایی یادش بخیر کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی یادش بخیر ایرانسل کد آوای انتظار فریدون آسرایی یادش بخیر کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی یادش بخیر برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریدون آسرایی یادش بخیر کد آوای انتظار فریدون آسرایی یادش بخیر پخش انلاین کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی یادش بخیر همراه اول کد پیشواز کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی یادش بخیر رایتل کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی یادش بخیر کد پیشواز فریدون آسرایی یادش بخیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو