loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل امین بانی چه کردیآهنگ امین بانی چه کردیKod pishvaz - Amin Bani Che Kardi آهنگ میانی قسمت چهاردهم ، فصل سوم سریال شهرزادتو با قلب ویرانه ی من چه کردی ببین عشق دیوانه ی من چه کردی در ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 279 یکشنبه 25 خرداد 1399




کد پیشواز ایرانسل امین بانی چه کردی

آهنگ امین بانی چه کردی

Kod pishvaz - Amin Bani Che Kardi

آهنگ میانی قسمت چهاردهم ، فصل سوم سریال شهرزاد

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی ببین عشق دیوانه ی من چه کردی در ابریشم عادت آسوده بودم تو با حال پروانه ی من چه کردی چه کردی ننوشیده از جام چشم تو مستم خمار است میخانه ی من چه کردی چه کردی مگر لایق تکیه دادن نبودم تو با حسرت شانه من چه کردی چه کردی
تکست آهنگ امین بانی چه کردی


مرا خسته کردی و خود خسته رفتی سفر کرده باخانه ی من چه کردی چه کردی جهان من از گریه ات خیس باران تو با سقف کاشانه ی من چه کردی چه کردی تو با قلب ویرانه ی من چه کردی ببین عشق دیوانه ی من چه کردی

ترانه سرا : زنده یاد  افشین یداللهی




Kod pishvaz amin bani
توجه توجه - این پیشواز از امین بانی هنوز منتشر نشده
منبع متن تکساهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو