loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول تو مثل دریایی هوروش بندKod pishvaz hamrah aval Hoorosh Band To Mese Daryaiکد آوای انتظار پیشواز همراه اول تو مثل دریایی هوروش بندمتن آهنگ تو مثل دریایی هوروش بندتو مث د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1638 شنبه 29 آذر 1399



کد آوای انتظار پیشواز همراه اول تو مثل دریایی هوروش بند

Kod pishvaz hamrah aval Hoorosh Band To Mese Daryai

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول تو مثل دریایی هوروش بند

متن آهنگ تو مثل دریایی هوروش بند

تو مث دریایی که موجاش مث موهاته
رنگین کمون با همه رنگاش توی چشماته

تو مث خورشید داری میتابی رو قلبم
که گل عشقمون کنار هم شکوفا شه

انقده میگم دیوونتم بد عادت شی
من میمیرم اگه یه ذره باهام بد شی

آخ چقد خون دلا خوردم که آخر سر
تو با پاهای خودت خواستی مال من شی

چقد آرومم باهات تو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر

هر کی دوست داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره

من حال دلم با تو خوبه فقط
چقد آرومم باهات تو خیابون و شب

چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هر کی دوست داره عشقشو یه تنه

حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم با تو خوبه فقط

تکست آهنگ تو مثل دریایی هوروش بند

میرسه روزی که اون بدجوری عاشقت بشه
واسه داشتن تو از همه بخواد دست بکشه

انقدر پارو بزن میرسی آخرش بهش
راهی جز این نداره سوار قایقت بشه

چقد آرومم باهات تو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر

هر کی دوست داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره

من حال دلم با تو خوبه فقط
چقد آرومم باهات تو خیابون و شب

چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هر کی دوست داره عشقشو یه تنه

حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم با تو خوبه فقط

کد بزودی ---







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو