loading...

پیشواز من

خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم یه روز تو خوابمم نمیدیدم واسه تو جونمم بدم دلم یه کاری کرده با غرورم که مثل بچه هام تا از تو دورم که وقتی میری بغض رو از چشام میشورم دلت یه لحظه واسه من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 173 چهارشنبه 28 خرداد 1399

خیال میکردم عاشقت نمیشم

اگه نگات کنم یکم

یه روز تو خوابمم نمیدیدم

واسه تو جونمم بدم

دلم یه کاری کرده با غرورم

که مثل بچه هام تا از تو دورم

که وقتی میری بغض رو از چشام میشورم

دلت یه لحظه واسه من نمیشه

میدونم تقصیر تو نیست همیشه

اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه

همینه عشق خوابت نمیبره

ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق یه حس دلهره

که میگی با خودت نباشه بهتره

♫♫♫

متن آهنگ همینه عشق راغب

♫♫♫

خیال میکردم این فقط یه لحظه ست

تموم میشه اگه برم

دلم یجوری مونده توی چشمات

که برده خواب رو از سرم

دلم یه کاری کرده با غرورم

که مثل بچه هام تا از تو دورم

که وقتی میری بغض رو از چشام میشورم

دلت یه لحظه واسه من نمیشه

میدونم تقصیر تو نیست همیشه

اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه

همینه عشق خوابت نمیبره

ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق خوابت نمیبره

ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق یه حس دلهره

که میگی با خودت نباشه بهتره

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول راغب همینه عشق

42891   همینه عشق قطعه سوم     راغب

42890   همینه عشق قطعه دوم      راغب

42889   همینه عشق     راغب

     







برچسب ها کد آوای انتظار راغب همینه عشق کد آهنگ پیشواز رایتل راغب همینه عشق کد پیشواز کد پیشواز راغب همینه عشق کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز راغب همینه عشق برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز راغب همینه عشق پخش انلاین کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز راغب همینه عشق رایتل کد آوای انتظار راغب همینه عشق پخش انلاین کد آهنگ پیشواز راغب همینه عشق کد آهنگ پیشواز راغب همینه عشق همراه اول kod ahang pishvaz کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز راغب همینه عشق ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول راغب همینه عشق کد آهنگ پیشواز ایرانسل راغب همینه عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو