loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه بهت قول میدم  پیشواز ایرانسل بهت قول میدم محسن یگانه آهنگ پیشواز بهت قول میدم از محسن یگانه برای دیدن آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه به ادامه مطلب بروید..

♥حسـ ــین♥ بازدید : 35 پنجشنبه 02 مرداد 1399

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه بهت قول میدم

 پیشواز ایرانسل بهت قول میدم محسن یگانه

آهنگ پیشواز بهت قول میدم از محسن یگانه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه بهت قول میدم

برای دیدن آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه به ادامه مطلب بروید...

به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل کد قرار داده خواهد شد

پیشواز این آهنگ برای همراه اول منتشر شد روی لینک زیر کلیک کنید

آوای انتظار همراه اول محسن یگانه بهت قول میدم

***

متن آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه

خودت می خوای بری خاطره شی
 
اما دلت می سوزه تظاهر می کنی
 
عاشقی این بازی هر روزه
 
نترس آدم دم رفتن همش دلشوره میگیره
 
دو روز بگذره این دلشوره ها از خاطرت میره
 
بهت قول میدم سخت نیست
 
لااقل برای تو راحت باش
 
دورم از تو و دنیای تو راحت باش
 
هیچکس نمیاد جای تو
 
دلشوره دارم واسه فردای تو
 
بهت قول میدم سخت نیست
 
لااقل برای تو راحت باش
 
دورم از تو و دنیای تو راحت باش
 
هیچکس نمیاد جای تو
 
دلشوره دارم واسه فردای تو
 
از عشق هر چیزی که می شناسمو از من گرفتی تو
 
تو باقی مونده احساسمو از من گرفتیو
 
می خوای من باشی و یادت بره مایی وجود داره
 
خودت اماده رفتنی و ترست نمیذاره
 
اصلا نترس راحت برو بی من
 
هیشکی بجز تو منو یادش نیست
 
فکر کردی کی از من خبر داره
 
راحت برو هیشکی حواسش نیست
 
بهت قول میدم سخت نیست
 
لااقل برای تو راحت باش
 
دورم از تو و دنیای تو راحت باش
 
هیچکس نمیاد جای تو
 
دلشوره دارم واسه فردای تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو