loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شام ساده محمد مقدمKod pishvaz irancell Mohammad Moghadam Shame Sadehکد آهنگ پیشواز ایرانسل شام ساده محمد مقدمترانه و شعر آهنگ شام ساده محمد مقدممن به عشق تو میسازم میسوزم دوست د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 شنبه 17 آبان 1399



کد آهنگ پیشواز ایرانسل شام ساده محمد مقدم

Kod pishvaz irancell Mohammad Moghadam Shame Sadeh

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شام ساده محمد مقدم

ترانه و شعر آهنگ شام ساده محمد مقدم

من به عشق تو میسازم میسوزم دوست دارم هنوزم
ترک قلبمو زخمهاشو با دست تو میدوزم

نم بارون و خیابون جنون و دل داغون
خونه بی هم مثل طابوته و زندون برامون

تو نوازنده ی قلبمی بزن کوکه دلم باهات
غمها یادم میره با حس قشنگی توی چشمات

عطر خاک و خش خش برگ و سکوت پر حرفت
دردمو دیدی و دیدم که مثل من چیه دردت

تکست آهنگ شام ساده محمد مقدم

منو تو یه روحیم با جسم جدا که جفته
مثل ما کسی ندیده و نه کسی شنفته
ته عشقهای غلیظ جدایه کی گفته

دوتایی دل میکنیم میزنیم به جاده
خونه کاه گلی های و یه میز شام ساده
چشم بد دور شه از این احساس فوق العاده

تو نوازنده ی قلبمی بزن کوکه دلم باهات
غمها یادم میره با حس قشنگی توی چشمات

عطر خاک و خش خش برگ و سکوت پر حرفت
دردمو دیدی و دیدم که مثل من چیه دردت

**




---------
کد بزودی ... پس از انتشار درج میشود
منبع متن فراتکست
---------







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو