loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل چپ احمد سلوKod pishvaz irancell Ahmad Solo Chapکد پیشواز ایرانسل چپ احمد سلومتن آهنگ چپ احمد سلومراقبش باش تا بخنده چشماشاین دل دیوونمو بیا تو صاحبش باشمراقبش باش دل دریاییمو تو ساحل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3615 سه شنبه 04 آذر 1399


کد پیشواز ایرانسل چپ احمد سلو

Kod pishvaz irancell Ahmad Solo Chap

کد پیشواز ایرانسل چپ احمد سلو

متن آهنگ چپ احمد سلو

مراقبش باش تا بخنده چشماش
این دل دیوونمو بیا تو صاحبش باش

مراقبش باش دل دریاییمو تو ساحلش باش
بی تو طوفان زده آرامشش باش
حالا که عاشقت شد عاشقش باش

عشقت هنوز چپ سینمه با جون و دل پرستیدمش
ناز چشماتو کشیدم هی که فقط ماه خودم شی

عشقت هنوز چپ سینمه با جون و دل پرستیدمش
ناز چشماتو کشیدم هی که فقط ماه خودم شی

آهنگ پیشواز چپ احمد سلو

آهای گوشه نشین قلب من غماتو بسپار تو به من
تو فقط واسم بخند که من خودم پیش مرگتم

عاشق دیوونه منم که شدی تاج سرم
وقتی میخندی دلم ضعف میره فریاد میزنم

عشقت هنوز چپ سینمه با جون و دل پرستیدمش
ناز چشماتو کشیدم هی که فقط ماه خودم شی

عشقت هنوز چپ سینمه با جون و دل پرستیدمش
ناز چشماتو کشیدم هی که فقط ماه خودم شی

کد - بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو