loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی قرار پویا بیاتیLyrics Music & Kod pishvaz Pouya Bayati Bighararکد آهنگ پیشواز ایرانسل بی قرار پویا بیاتیمتن و تکست آهنگ بی قرار پویا بیاتیجاده ها چرا نمیرسوننت کوچه هاندا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 46 چهارشنبه 24 دی 1399




کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی قرار پویا بیاتی

Lyrics Music & Kod pishvaz Pouya Bayati Bigharar

کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی قرار پویا بیاتی

متن و تکست آهنگ بی قرار پویا بیاتی

جاده ها چرا نمیرسوننت کوچه ها
ندارن عطری از تنت

بی هوا یه شب بیا به خواب من
به کلبه ی خراب من کم کن از عذاب من

گم شدم یه جا به نام زندگی
زنده ام به احترام زندگی

زنده ام فقط به عشق دیدنت
که لحظه ی رسیدنت وای عطر پیرهنت

بی قرارم مث بغضی که تمنای گریه داره
بی قرارم مث ابری که دلش میگیره نباره
بی قرارم غم یارم غم شیرین روزگاره

بی قرارم مث بغضی که تمنای گریه داره
بی قرارم مث ابری که دلش میگیره نباره
بی قرارم غم یارم غم شیرین روزگاره

تکست آهنگ بی قرار پویا بیاتی

بیا که در فراق تو جهان من جهنمه
عذاب میکشه دلم شریک لحظه هام غمه
غمی که توی قلبمه

به گریه مبتلا شدم که عاشقانه پاک شم
نخواه از ندیدنت هلاک شم هلاک شم
بیا که زیر پات خاک شم

بی قرارم مث بغضی که تمنای گریه داره
بی قرارم مث ابری که دلش میگیره نباره
بی قرارم غم یارم غم شیرین روزگاره

بی قرارم مث بغضی که تمنای گریه داره
بی قرارم مث ابری که دلش میگیره نباره
بی قرارم غم یارم غم شیرین روزگاره

کد بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو