loading...

پیشواز من

کد پیشواز  همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید  همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم,کد آهنگ  همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 341 پنجشنبه 11 بهمن 1397

کد پیشواز  همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید  همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم,کد آهنگ  همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز  همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم, همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم,کد آهنگ پیشواز  همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم جدید,pishvazman.rozblog.com,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز  همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم,سایت پیشواز من,

 

دوستت دارم تو گندم زار باران برده ای دوستت دارم مرا دست کسی نسپرده ای
دوستت دارم شبیه خوابِ بعد از خستگی دوستت دارم شبیه لحظه ی وابستگی

تکست آهنگ دوستت دارم فریدون آسرایی

یاد من باش ای دلیله خاطراته خوبه من یاد من باش ای پریشان موی شهر آشوب من
باز کن آن چشمهای روشنت را رو به من یاد من باش عطر باران خورده ی محبوبه من

ای صدای کفشهای پشته در , فکر توام در میان روزهای بی خبر فکر توام
قبلو بعد از روز دلگیر سفر فکر توام هر چه راهت دورتر من بیشتر فکر توام دوستت دارم

http://www.faratext.com

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم

73809

دوستت دارم

فریدون آسرایی

55472

دوستت دارم 2

فریدون آسرایی

55470

دوستت دارم 1

فریدون آسرایی

 

 







برچسب ها کد پیشواز همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم کد آهنگ همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم جدید pishvazman.rozblog.com سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی دوست دارم سایت پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو