loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول ایمان غلامی به سلامتی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی,کد آهنگهای پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی جدید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 229 دوشنبه 19 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول ایمان غلامی به سلامتی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی,کد آهنگهای پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی جدید,کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی,همراه اول ایمان غلامی به سلامتی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ همراه اول ایمان غلامی به سلامتی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,

 کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی

 

 

به سلامتی اونی که دلم تنگ میشه واسش
اما وقتی رو به رومه دلش از سنگ میشه بازم
به سلامتی اون که هرکی رو دیده خنده کرده
تا منو جایی میبینه زودی اخماش برمیگرده
به سلامتی اونکه واسه رفتنش گریه کردم
دوره هم نشستو گفتو واسه اشکام خنده کردن
به سلامتیش که هرشب چشام ابریه می باره
اما اون کنار رشوسر روی شونه هاش میزاره
روزات انقده تاریکن که خودتم گم کردی
باهام بد کردی اما من ازت میخام که برگردی
چه شبها با خودم گفت یه روزی عاشقت میشه
جوابم رو تو خوب دادی منو سوزوندی از ریشه
صدات هردم تو گوش من میپیچه

http://www.irmp3.ir/

 

 

 کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول ایمان غلامی به سلامتی کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی کد آهنگهای پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی جدید کد پیشواز همراه اول ایمان غلامی به سلامتی همراه اول ایمان غلامی به سلامتی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ همراه اول ایمان غلامی به سلامتی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو