loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 چهارشنبه 08 خرداد 1398

کد پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,


کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت

۳۳۱۱۴۵۵۲ خوش به حالت ۱





۳۳۱۱۴۵۵۳ خوش به حالت ۲





ماهانه ۳۰۰ تومان  فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵
متن ترانه خوش به حالت ایوان بند

با اینکه یک روز هم لیلا نبودی من عاشقم مجنون بی چون و چرایت
برگشتن از تو یک شب امکان ندارد وقتی عزیزم رفته ام تا بی نهایت
من جای خالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت این بی خیالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت
شهر شمالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت …
من روی خوبت را بدت را بدترت را دوس دارم دیوانه ام هر آدم دور و برت را دوس دارم
من زیر باران ماندن پشت درت را دوس دارم
کد پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت

باشی نباشی با دلم جفتی اشکی که از چشمم نمیوفتی دیوانه ام کردی ولی یک دوستت دارم نگفتی
زیباتر از آنی که میگفتی آرامشم را دیگر آشفتی دیوانه ام کردی ولی یک دوستت دارم نگفتی
من جای خالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت این بی خیالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت
شهر شمالی تو را هم دوس دارم خوش به حالت …
من روی خوبت را بدت را بدترت را دوس دارم دیوانه ام هر آدم دور و برت را دوس دارم
من زیر باران ماندن پشت درت را دوس دارم …




منبع
mtn-music.org







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت ایرانسل ایوان بند خوش به حالت کد آهنگ پیشواز کد آهنگ ایرانسل ایوان بند خوش به حالت کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایوان بند خوش به حالت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند خوش به حالت جدید سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو