loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عباسی,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عباسی نفس,    کد پیشواز همراه اول علی عباسی نفس,    کد اهنگ پیشواز علی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2143 یکشنبه 12 خرداد 1398



,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عباسی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عباسی نفس
,    کد پیشواز همراه اول علی عباسی نفس
,    کد اهنگ پیشواز علی عباسی نفس
,    کد پیشواز علی عباسی نفس
,    کد پیشواز ایرانسل علی عباسی مهره مار
,    کد پیشواز همراه اول علی عباسی زخم زبون
,    کد پیشواز های علی عباسی
,    کد پیشواز زخم زبون علی عباسی

http://tehranmusicdl.net/

بریدم از این زندگی،یه دم دارم بد میارم
خدا جوابمو بده دارم دیگه کم میارم
دلگیرم از این دنیایی که حقمو پس نمیده
تقاص چی رو پس میدم چرا امانم نمیده

زخم زبونم نزنید من که گناهی ندارم
آتیش به جونم نزنید اخه کسی رو ندارم
خراب بشی ای زمونه که اشک چشمام در اومد
بسه دیگه ای روزگار هرچی بلا سرم اومد

شاید که قسمتم اینه تو این دنیا درد بکشم
به آرزو هام نرسم یه عمری حسرت بکشم
دیگه تحمل ندارم میخوام که فریاد بزنم
برم یه گوشه خیره شم گریه کنم زار بزنم

 

,    کد پیشواز همراه اول علی عباسی زخم زبون - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عباسی کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عباسی نفس کد پیشواز همراه اول علی عباسی نفس کد اهنگ پیشواز علی عباسی نفس کد پیشواز علی عباسی نفس کد پیشواز ایرانسل علی عباسی مهره مار کد پیشواز همراه اول علی عباسی زخم زبون کد پیشواز های علی عباسی کد پیشواز زخم زبون علی عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو