loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,pishvazman,کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 142 یکشنبه 26 خرداد 1398

سایت آهنگ پیشواز,pishvazman,کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری 1398,کد آهنگ همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری,کد آهنگ پیشواز همراه اول,اختصاصی از سایت پیشواز من,همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری,پیشواز,کد پیشواز درخواستی پیشواز من,کد پیشواز همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری,

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری

                        

98286      اگه قراره بری    پویا بیاتی

Pishvaz Pouya Bayati

پخش از سایت Pishvazman

 

اگه قراره بری و بریزه به هم همه چیزم نرو عزیزم آه نرو عزیزم

اگه قراره دوباره بباره چشای صبورم که تن خسته ی خاطره هامو با گریه بشورم

اگه قراره بدونی از اینکه تو رفتی مریضم نرو عزیزم آه نرو عزیزم

نرو رو دلی که شکسته و مونده رو دستم پا نذار منو بعد خودت با غریبگیام تنها نذار منو جا نذار

بمون واسه موندنتم دیگه اینقده هی دل دل نکن یه دقیقه مریضو با حاله خرابش ول نکن دل دل نکن

تکست آهنگ اگه قراره بری پویا بیاتی

تو رو خدا دیگه بسه غرورمو اینقده نشکن اینا که خواهششون روی صورت من داره میچکه اشکن

اگه قراره بری و بریزه به هم همه چیزم نرو عزیزم آه نرو عزیزم

اگه قراره دوباره بباره چشای صبورم که تن خسته ی خاطره هامو با گریه بشورم

اگه قراره بدونی از اینکه تو رفتی مریضم نرو عزیزم آه نرو عزیزم

نرو رو دلی که شکسته و مونده رو دستم پا نذار منو بعد خودت با غریبگیام تنها نذار منو جا نذار

بمون واسه موندنتم دیگه اینقده هی دل دل نکن یه دقیقه مریضو با حاله خرابش ول نکن دل دل نکن

 

https://www.faratext.com/







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز pishvazman کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری 1398 کد آهنگ همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری کد آهنگ پیشواز همراه اول اختصاصی از سایت پیشواز من همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری پیشواز کد پیشواز درخواستی پیشواز من کد پیشواز همراه اول پویا بیاتی اگه قراره بری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو