loading...

پیشواز من

من برم هیشکی تنها نمیشه ، بغضی ابری برام وا نمیشه طفلکی مادرم بعد من ، حتما افسرده میشه کد آهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه,کد آهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه پخش انلاین,کد آهنگ پیشواز جدید من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2496 دوشنبه 22 مهر 1398

من برم هیشکی تنها نمیشه ، بغضی ابری برام وا نمیشه
طفلکی مادرم بعد من ، حتما افسرده میشه

کد آهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه,کد آهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه پخش انلاین,کد آهنگ پیشواز جدید من برم هیشکی تنها نمیشه,کد پیشواز  ,کد پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه به همراه متن,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد آهنگ پیشواز همراه اول,کد آهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه - سایت پیشواز من,کد آوای انتظار من برم هیشکی تنها نمیشه ,کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398,کد پیشواز جدید - من برم هیشکی تنها نمیشه ,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ  پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه جدید,کد پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه ,کد پیشواز جدید 98 ,کد آوای انتظار من برم هیشکی تنها نمیشه پخش انلاین,

کد آوای انتظار ستایش 3 شهاب مظفری پخش انلاین,کد پیشواز جدید - ستایش 3 شهاب مظفری ,کد پیشواز ستایش 3 شهاب مظفری به همراه متن,کد آهنگ پیشواز ستایش 3 شهاب مظفری پخش انلاین,کد آهنگ پیشواز جدید ستایش 3 شهاب مظفری,کد آهنگ  پیشواز ستایش 3 شهاب مظفری جدید,کد آهنگ پیشواز ستایش 3 شهاب مظفری - سایت پیشواز من,کد پیشواز ستایش 3 شهاب مظفری ,کد پیشواز  ,کد آهنگ پیشواز ستایش 3 شهاب مظفری,کد آوای انتظار ستایش 3 شهاب مظفری ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد آهنگ پیشواز همراه اول,کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز جدید 98 ,

 

کد آهنگ پیشواز ستایش شهاب مظفری

من برم هیشکی تنها نمیشه
بغضی ابری برام وا نمیشه
طفلکی مادرم بعد من حتما افسرده میشه

کاش میشد اینو لااقل بدونی
موندم اینجا که تنها نمونی
عاشقم واقعا نه از این عشقایِ یک قرونی

زندگی عینه دریای بی آب
من همش راه میرم بی تو توو خواب

مثله یک کوری ام که عصاشو
داده به دست یک کرم شب تاب

آخه تو چی میدونی ازم که
رو تنم جایِ چنگاله گرگه

پا گذاشتم رو قلبم که له شم
ما کوچیکا خدامون بزرگه

تکست آهنگ ستایش سه شهاب مظفری

من برم هیشکی تنها نمیشه
بغضی ابری برام وا نمیشه
طفلکی مادرم بعد من

بچگیم توپِ چهل تیکه بودم
ته اون کوچه تاریکه بودم
خیلی سالا گذشت تا دلم ریشه زد تو وجودم

خیلی سالا رو یادم نمونده
دوره مم خیلی آدم نمونده
من هنوز حرف دارم با چشات درد و دل کم نمونده

زندگی عینه دریای بی آب
من همش راه میرم بی تو توو خواب

مثله یک کوری ام که عصاشو
داده به دست یک کرم شب تاب

آخه تو چی میدونی ازم که
رو تنم جایِ چنگاله گرگه

 

پا گذاشتم رو قلبم که له شم
ما کوچیکا خدامون بزرگه

 

 

 کد اهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه کد آهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز جدید من برم هیشکی تنها نمیشه کد پیشواز کد پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه به همراه متن کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه سایت پیشواز من کد آوای انتظار من برم هیشکی تنها نمیشه کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد پیشواز جدید من برم هیشکی تنها نمیشه کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه جدید کد پیشواز من برم هیشکی تنها نمیشه کد پیشواز جدید 98 کد آوای انتظار من برم هیشکی تنها نمیشه پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو