loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیارKod Pishvaz Hamrah Avall Zandyar Bi Sedaکد آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیارآهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیارکسی کنار من نوبد به انتظار من نبودنمون کنار lمن ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 شنبه 02 شهریور 1398



کد آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیار

Kod Pishvaz Hamrah Avall Zandyar Bi Seda

کد آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیار

آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیار

کسی کنار من نوبد به انتظار من نبود
نمون کنار lمن توام برو

رسیده غم به آخراش دیگه به یاد من نباش
نمون به پای من توام برو

یه بادبونه خستمو یه کشتی شکستمو
دلیل آه من فقط تویی



تو اشتباه من شدی همه گناه من شدی
خطای راه من فقط تویی

حالِ من خراب حالِ تو خراب بس این درد و عذاب
منو گم کردی تو این جاده ی رو به سراب

عاشقم نمون عشقه ناتموم نمیرسم به آرزوم
منو به خاطرت بیار تو خنده های بی دووم

کد آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیار

با گریه های بی صدا باید بشیم از هم جدا
منو به سپردی به شبو تو رو سپردم به خدا

تو میدونی یه دیوونه از عاشقی نمیدونه
از تو برای من فقط یه زخمه تازه می مونه

حاله من خراب حاله تو خراب بس این درد و عذاب
منو گم کردی تو این جاده ی رو به سراب

عاشقم نمون عشقه ناتموم نمیرسم به آرزوم
منو به خاطرت بیار تو خنده های بی دووم


منبع متن فراتکست

این کد بزودی در صورت انتشار ر این صفحه قرار میگیرد

با تشکر مدیر سایت پیشواز من










برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بی صدا زندیار کد پیشواز همراه اول بی صدا زندیار به همراه متن کد آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیار سایت پیشواز من کد آوای انتظار همراه اول بی صدا زندیار کد آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیار پخش انلاین کد پیشواز همراه اول بی صدا زندیار کد پیشواز جدید 98 کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد آوای انتظار همراه اول بی صدا زندیار پخش انلاین کد پیشواز کد پیشواز جدید همراه اول بی صدا زندیار کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیار جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول بی صدا زندیار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو