loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز من و تو,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده من و تو,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده پخش انلاین, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 جمعه 26 مهر 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز من و تو
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده من و تو
,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده پخش انلاین
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده بی قرارم
,    کد پیشواز محسن ابراهیم زاده
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده برداشت رفت
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده دونه دونه
,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده بی قرارم

http://mtn-music.org/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D9%85/

 کد آهنگ پیشواز“بیقرارم” اثری از “محسن ابراهیم زاده“

رده: پاپ ، عرضه کننده : بییپ ، بیشتر: تک آهنگ

کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده بی قرارم

 

ایرانسل:

بزودی.. بیقرارم ۱ محسن ابراهیم زاده

بزودی.. بیقرارم ۲ محسن ابراهیم زاده

ماهیانه ۳۰۰ تومان : فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

همراه اول:

بزودی.. بیقرارم ۱ محسن ابراهیم زاده

بزودی.. بیقرارم ۲ محسن ابراهیم زاده

ماهیانه ۳۰۰ تومان : فعال سازی با ارسال کد به ۸۹۸۹

 

بیا برگرد از این شبا دلم پره آخه دلم از دلت دل نمیبره
بیا پیشم از حال دل برات بگم
بخاطرت با دنیا من بهم زدم
بیا پیشم ببین که بی هوا شدم
نفس نبود که داد بی صدا شدم
ببین حال این دل خرابه‌ و
نفس نفس نبود تو عذابه‌ و
بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم
نمیتونم فرامشت کنم بی قرارم
من‌و شهر‌و قدم بارون و نم بیقرارم
دلی که میبره از آدماپره
از هر چی که پیش اومده حسابی دلخوره
عذاب میکشم ، یه آه میکشم
نمیدونی که اینروزا نیستی چی میکشم
بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم
نمیتونم فرامشت کنم بی قرارم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز من و تو کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده من و تو کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده بی قرارم کد پیشواز محسن ابراهیم زاده کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده برداشت رفت کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده دونه دونه کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده بی قرارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو