loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو رایتل X کد آهنگ پیشواز همراه اول سلطان قلبم ۲ احمد سلو X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز جدید X کد آهنگ پیشواز رایتل سلطان قلبم ۲ احمد س

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3063 سه شنبه 19 فروردین 1399
X کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو رایتل X کد آهنگ پیشواز همراه اول سلطان قلبم ۲ احمد سلو X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز جدید X کد آهنگ پیشواز رایتل سلطان قلبم ۲ احمد سلو X کد آوای انتظار سلطان قلبم ۲ احمد سلو پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو X کد آهنگ پیشواز ایرانسل سلطان قلبم ۲ احمد سلو X کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو برای رایتل پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز رایتل X کد پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو X کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو پخش انلاین X کد پیشواز X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو ایرانسل X Kod pishvaz X کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو همراه اول X کد آوای انتظار سلطان قلبم ۲ احمد سلو X کد پیشواز همراه اول




کد آهنگ پیشواز ایرانسل سلطان قلبم ۲ احمد سلو

Kod pishvaz Ahmad Solo Soltane Ghalbam 2

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سلطان قلبم ۲ احمد سلو به نام

ترانه و شعر آهنگ سلطان قلبم ۲ احمد سلو

داره تموم میشه این دنیای بی ارزش تا فرصتشو دارم
میخوام بگم از عشق آهای دوست دارم

داره تموم میشه این دنیای بی قانون نذار بمونه
باز تو سینه حرفامون ببین دلی دوست دارم

یه دل دارم که ناقابله دوست دارم خدا شاهده
چشمات کردن منو عاشقت شدی سلطان قلبم

یه دل دارم که ناقابله دوست دارم خدا شاهده
چشمات کردن منو عاشقت شدی سلطان قلبم

تکست آهنگ سلطان قلبم ۲ احمد سلو

واسه منی که چشماتو پرستیدم
دنیای بی چشمات برام اوج قرنطینس

آرامش قلبم آهای عشق دو آتیشم
من از مردن کنار تو هیچوقت نترسیدم

یه دل دارم که ناقابله دوست دارم خدا شاهده
چشمات کردن منو عاشقت شدی سلطان قلبم

یه دل دارم که ناقابله دوست دارم خدا شاهده
چشمات کردن منو عاشقت شدی سلطان قلبم




کد بزودی .......................







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو رایتل کد آهنگ پیشواز همراه اول سلطان قلبم ۲ احمد سلو کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز رایتل سلطان قلبم ۲ احمد سلو کد آوای انتظار سلطان قلبم ۲ احمد سلو پخش انلاین کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو کد آهنگ پیشواز ایرانسل سلطان قلبم ۲ احمد سلو کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز رایتل کد پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو پخش انلاین کد پیشواز کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو ایرانسل Kod pishvaz کد آهنگ پیشواز سلطان قلبم ۲ احمد سلو همراه اول کد آوای انتظار سلطان قلبم ۲ احمد سلو کد پیشواز همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو