loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تله مسعود صادقلوKod pishvaz irancell Masoud Sadeghloo Talehکد آهنگ پیشواز ایرانسل تله مسعود صادقلوترانه و شعر آهنگ تله مسعود صادقلومیدونستم که تو دریای چشات غرق میشم مرد میشمبه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 691 سه شنبه 25 شهریور 1399



کد آهنگ پیشواز ایرانسل تله مسعود صادقلو

Kod pishvaz irancell Masoud Sadeghloo Taleh

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تله مسعود صادقلو

ترانه و شعر آهنگ تله مسعود صادقلو

میدونستم که تو دریای چشات غرق میشم مرد میشم
به دلم افتاده بود یه روزی میری از پیشم

میدیدم اونجوری که من واسه تو وقت میذارم وقت نداری
یه چیزی ته دلم میگفت که دوسم نداری

با این حال دل به تلت دادم بی کلک و سادم قلبمو بهت دادم
تجربه خوبه درد داره چوب اشتباهای یه آدم

دل به تلت دادم بی کلک و سادم قلبمو بهت دادم
تجربه خوبه درد داره چوب اشتباهای یه آدم

تکست آهنگ تله مسعود صادقلو

مطمئن بودم که در و تختمون با هم جور نمیشه
دو تا گل محاله با هم دربیان از یه ریشه

با این حال دل به تلت دادم بی کلک و سادم قلبمو بهت دادم
تجربه خوبه درد داره چوب اشتباهای یه آدم

دل به تلت دادم بی کلک و سادم قلبمو بهت دادم
تجربه خوبه درد داره چوب اشتباهای یه آدم




+++++++++++
کد **** **** بزودی











اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو