loading...

پیشواز من

انقدر خوبی که فکرم همش هر جا که باشم با تو درگیره دنیا توی دستامه وقتی میشم تو چشات خیره تو این بی کسی قلبم ازت آرامش میگیره انقدر خوبی که حس میکنم تو رو هر جا کنارم میدونی بی تو به این زندگی حسی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 چهارشنبه 02 مهر 1399

انقدر خوبی که فکرم همش هر جا که باشم با تو درگیره

دنیا توی دستامه وقتی میشم تو چشات خیره

تو این بی کسی قلبم ازت آرامش میگیره

انقدر خوبی که حس میکنم تو رو هر جا کنارم

میدونی بی تو به این زندگی حسی ندارم

عشق من تو رو بیشتر از اونی که فکرشو میکنی دوست دارم

دوست دارم

زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم

تنها دلیل من تو هستی توی این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم

انگار هیچ غمی ندارم

پیش من باش تا نباشم تنها

زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم

تنها دلیل من تو هستی توی این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم

انگار هیچ غمی ندارم

پیش من باش تا نباشم تنها

♫♫♫

متن آهنگ انقدر خوبی امو بند

♫♫♫

انقد چشمات پر از احساسه که دلم میمیره واسه یک لحظه دیدن تو

دریا توی چشمای تو خوابه ببین قلبم بی تابه واسه ی رسیدن تو

زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم

تنها دلیل من تو هستی توی این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم

انگار هیچ غمی ندارم

پیش من باش تا نباشم تنها

زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم

تنها دلیل من تو هستی توی این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم

انگار هیچ غمی ندارم

پیش من باش تا نباشم تنها

 

کد پیشواز رایتل امو بند انقدر خوبی - بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو