loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول دورت بگردم مرتضی اشرفیkod avaye entezar hamrah aval Morteza Ashrafi Doret Begardamکد آوای انتظار همراه اول دورت بگردم مرتضی اشرفیترانه و شعر آهنگ دورت بگردم مرتضی اشرفیبا تو چ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 387 دوشنبه 14 مهر 1399


کد آوای انتظار همراه اول دورت بگردم مرتضی اشرفی

kod avaye entezar hamrah aval Morteza Ashrafi Doret Begardam

کد آوای انتظار همراه اول دورت بگردم مرتضی اشرفی

ترانه و شعر آهنگ دورت بگردم مرتضی اشرفی

با تو چیکار کردم که غمگینی
دل منو زیر پاهات نمیبینی
با تو چیکار کردم بگو

جز اینکه عاشقت بودم فقط
نخواستم جز صداقت هیچی ازت
نخواستم هیچی ازت

من میخوام خودم فقط دورت بگردم
به جز تو تو رو هیچکی نمیخندم
بهم خرده نگیر بدجور یه دندم

آره من میخوام خودم فقط دورت بگردم
به جز تو تو رو هیچکی نمیخندم
بهم خرده نگیر بدجور یه دندم

تکست آهنگ دورت بگردم مرتضی اشرفی

همه ی دنیا برای عاشق یه کوه درده
ببین چی میکشه دلی که دوریتو بهونه کرده

من این شهرو با تو میخوام
تموم دردام توو صدام داره میریزه

من میخوام خودم فقط دورت بگردم
به جز تو تو رو هیچکی نمیخندم
بهم خرده نگیر بدجور یه دندم

آره من میخوام خودم فقط دورت بگردم
به جز تو تو رو هیچکی نمیخندم
بهم خرده نگیر بدجور یه دندم

** کد بزودی **







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو