loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه همراه دانلود و پخش آنلاین  پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه گل پونه خودش میدونهاگه بره دنیام یه زندونهواسه همه بی قرار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 505 پنجشنبه 02 بهمن 1399

کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه همراه دانلود و پخش آنلاین 

پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه

گل پونه خودش میدونه
اگه بره دنیام یه زندونه
واسه همه بی قراریام
میدونه دوا و درمونه

همراه اول + ایرانسل

گل پونه محسن ابراهیم زاده

برای دیدن به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

گل پونه 1-همراه اول- 28498

گل پونه 1-ایرانسل- 7717388

 

گل پونه 2-همراه اول- 28499

گل پونه 2-ایرانسل- 7717389

 

گل پونه 3-همراه اول- 28500

گل پونه 3-ایرانسل- 7717390

 

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

خرید شماره مجازی کشورهای مختلف

اینستاگرام محسن ابراهیم زاده

دانلود با کیفیت 128 از لینک زیر

        

متن گل پونه محسن ابراهیم زاده

گل پونه خودش میدونه
اگه بره دنیام یه زندونه
واسه همه بی قراریام
میدونه دوا و درمونه
دل پونه گیره آخه بونه گیره
بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش
میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش
میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش
دل تورو میخواد کوتاه نمیاد حتی اگه بشه
یه دیوونه تا هستی خوبه حال گل پونه
همین علاقه خوب و عالیه که بینمونه
دل پونه گیره آخه بونه گیره
بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش
میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش
میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو