loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول بارون غم مجید یحیاییKod pishvaz hamrah aval Majid Yahyaei Baroone Ghamکد آوای انتظار پیشواز همراه اول بارون غم مجید یحیاییترانه و شعر آهنگ بارون غم مجید یحیاییبارون میز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 88 شنبه 17 آبان 1399



کد آوای انتظار پیشواز همراه اول بارون غم مجید یحیایی

Kod pishvaz hamrah aval Majid Yahyaei Baroone Gham

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول بارون غم مجید یحیایی

ترانه و شعر آهنگ بارون غم مجید یحیایی

بارون میزنه خیسه زمین تنگه دلم
من جای همیشگی با یه شاخه گلم

دلشوره دارم دیر برسم رفته باشی
تو میدونی بی تو خیلی کم تحملم

دلتنگه دلم وقتی که بارون میزنه
تا وقتی نیای قلب من آروم میزنه

از دور که تورو میبینم آهسته میای
اون وقت دیگه قلبم داره تند تند میزنه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم
تو بودی تو هستی همیشه در خیالم

میدونم توو قلبم مثت پیدا نمیشه
میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم
تو بودی تو هستی همیشه در خیالم

میدونم توو قلبم مثت پیدا نمیشه
میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه

تکست آهنگ بارون غم مجید یحیایی

یه طرف بارون احساس و یه طرف گرمی اون شونت
یه نفر با قلبش اینجاست و شده عاشقونه دیوونت

بارون میباره من داغون شم یه چیزی بگو من آروم شم
حس قلبم بی تو ویرونه دنیام بی تو مثل زندونه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم
تو بودی تو هستی همیشه در خیالم

میدونم توو قلبم مثت پیدا نمیشه
میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم
تو بودی تو هستی همیشه در خیالم

میدونم توو قلبم مثت پیدا نمیشه
میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه




---------
کد بزودی ... پس از انتشار درج میشود
منبع متن فراتکست
---------







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو