دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده پای ثابتم
Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Paye Sabetam

آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام پای ثابتم

من بیقرارتم بدجوری خرابتم واسه دوست داشتنه تو من یه پای ثابتم

ترانه . موزیک : محسن ابراهیم زاده

تنظیم . میکس و مسترینگ : میثم اکبری

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده پای ثابتم

 

متن آهنگ پای ثابتم از محسن ابراهیم زاده

نفسم بند به نفسه توئه این دیوونه که همه کسه توئه
من که بیخوابیام حتی بیداریام دست توئه

باز دو تا چشمی رو به رومه
که هی دیدنش هر روز واسم آرزومه

با اینکه من کنارشم هی نگرانشم
میدونه تکیه گاهشم

من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتنه تو من یه پای ثابتم

من بیقرارتم بدجوری خرابتم
Man Bighararetam Badjori Kharabetam

واسه دوست داشتنه تو من یه پای ثابتم
Vase Dost Dashtane To Man Ye Paye Sabetam

ترانه آهنگ پای ثابتم از محسن ابراهیم زاده

قلبت بنا نیست از من دیگه دور شه
هر روز یه جوری شه که دیدنت جور شه

هر کی نمیتونه ببینه دور شه تو خوشی با دلم

باز دو تا چشمی رو به رومه
که هی دیدنش هر روز واسم آرزومه
با اینکه من کنارشم هی نگرانشم
میدونه تکیه گاهشم

من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتنه تو من یه پای ثابتم

من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتنه تو من یه پای ثابتم

من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتنه تو من یه پای ثابتم

من بیقرارتم بدجوری خرابتم
Man Bighararetam Badjori Kharabetam

واسه دوست داشتنه تو من یه پای ثابتم
Vase Dost Dashtane To Man Ye Paye Sabetam