loading...

پیشواز من

کد آهنگهای پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی,کد پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی,کد آهنگ شدی دیوونه از مهدی جهانی,شدی دیوونه از مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز شدی دیوونه از

♥حسـ ــین♥ بازدید : 207 یکشنبه 26 اسفند 1397

کد آهنگهای پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی,کد پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی,کد آهنگ شدی دیوونه از مهدی جهانی,شدی دیوونه از مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز جدید شدی دیوونه از مهدی جهانی,سایت آهنگ پیشواز,

 

میگی برو میرم ولی دلم مگه میتونه ، شدی دیوونه
خیال نکن جدا شدن ازت واسم آسونه ، شدی دیوونه
کجا برم مگه نمیبینی هوا بارونه ، شدی دیوونه
مگه میشه ولت کنم برم نگو آسونه ، شدی دیوونه
میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری
درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری
تو که دوست داری هنوز منو
چرا از من داری میگذری ، شدی دیوونه

میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری
درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری
تو که دوست داری هنوز منو
چرا از من داری میگذری ، شدی دیوونه

متن آهنگ شدی دیوونه از مهدی جهانی

تمام لحظه های خوبمو با تو سر کردم منه دیوونه
شدی دیوونه
نذار برم صدام بزن بگو برگردم منه دیوونه
شدی دیوونه
کجا برم مگه نمیبینی هوا بارونه ، شدی دیوونه
مگه میشه ولت کنم برم نگو آسونه ، شدی دیوونه

میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری
درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری
تو که دوست داری هنوز منو
چرا از من داری میگذری ، شدی دیوونه

میبرم دلتنگیامو اگه اینطوری راحت تری
درو بستی رو به من اما با گریه پشت دری
تو که دوست داری هنوز منو
چرا از من داری میگذری ، شدی دیوونه

ترانه سرا : مهدی جهانی

https://www.texahang.org

 

کد اهنگ پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی - بزودی/







برچسب ها کد آهنگهای پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی کد پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی کد آهنگ شدی دیوونه از مهدی جهانی شدی دیوونه از مهدی جهانی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز شدی دیوونه از مهدی جهانی کد آهنگ پیشواز جدید شدی دیوونه از مهدی جهانی سایت آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو